Björn Natthiko

117k Followers 90 Following 385 Posts - See Instagram photos and videos from Björn Natthiko Lindeblad natthiko. 2 days agoAftonbladet sänder live.


Bjorn Natthiko Lindeblad

Jag kan ha fel är Björn Natthiko Lindeblads självbiografiska berättelse om hur han lämnar en löftesrik karriär som ekonom för att bli buddhistisk skogsmunk och hur han efter sjutton år i klosterlivet återvänder till Sverige.

. 2021-12-16 52 sek Hannah McNeil TT HannahMcNeiltv4se. Jag återvände till Sverige och ett liv i byxor hösten 2008. Det är fortfarande polstjärnan i mitt liv.

Natthiko betyder Den som växer i visdom. Vilsen utan jobb eller pengar kraschar han rakt in. Natthiko Natthiko var namnet jag fick när jag blev buddhistmunk i den thailändska skogstraditionen 1992.


Bjorn Natthikos 8 Visdomar For Lycka Flickvanner Lycka Bjorn


Bjorn Natthikos 8 Visdomar For Lycka Mabra Bjorn Lycka Tv Program


Pin Pa Kopa18


Andas Mer Tank Mindre Bokrecensioner Kreativt Skrivande Skrivinspiration

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel